Strona główna » Gazownia Łódź

Gazownia Łódź

Poinformowanie o zmianie dostawcy gazu ziemnego

Domy i przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, określani również jako odbiorcy mają możliwość zmienić dostawcę gazu ziemnego. W takim przypadku nie ponoszą oni żadnych kosztów, a sam proces zmiany dostawcy zajmuje mniej więcej dwadzieścia jeden dni. Zmienienie dostawcy paliwa gazowego wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w biurze obsługi klienta gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór druku dostępny jest natomiast na stronie Polskiej Spółki Gazownictwa.

Co zrobić, gdy eBOK gazowni nie działa?

W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone dane logowania są w pełni poprawne. Jeśli problem nadal występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować też za pomocą kilku innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można online na stronie tej firmy. Druga metoda to z kolei wizyta w oddziale obsługi klientów gazowni.

Gazownie w innych miastach

Polska Spółka Gazownictwa Łódź

Kontakt PSG Łódź

90-042 Łódź
ul. Targowa 18
tel. 42 675 93 15
faks 42 675 93 14

rejon-lodz

 

Placówka oddziału głównego PSG w Łodzi:

Polska Spółka Gazownictwa Radomsko

Kontakt PSG Radomsko

97-500 Radomsko
ul. Księdza Karola Kościowa 91
tel. 44 682 30 00
tel. 44 682 33 33
faks 44 682 30 01

rejon-radomsko

 

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności